Midnight Lady

Cum de sunt treaza la ora asta?Am avut o zi de cacat! As putea sa ma plang si sa spun de ce,dar ma abtin!

Nu mai pot duce viata de blog in concordanta cu multitudinea faptelor si o absenta de trairi semnificative(sau ma rog ce consider eu a fi semnificativ absenteaza),astfel ca imi iau la revedere.Si de data aceasta este de tot.

Motivele sunt absenta timpului si selectivitatea mea atat de drastica intr-ale trairilor si ale barbatilor(si ale femeilor cu care ma culc) incat un blog despre rahatul de zi cu zi numit viata de controller la “patron” in Romania nu se merita scris,il stim toti,si il traim toti in fiecare zi.

Azi am indepartat si ultimul barbat si singura femeie,implicit si nevoia mea de ei,caci da,eu am avut nevoie de ei,de ei toti,de iubit am cersit de la unul singur si asta a incetat de mult.

Va las cu Chris Norman-Midnight Lady

cu:

Am iubit un barbat si doar unul singur si nimeni nu va mai fi ca el in mine si nici eu cum am fost langa el.

O amanta stie sa faca dragoste incredibil de bine fizic si psihic cu oricine mai putin cu si inspre binele ei.

Viata se rezuma la direct proportionalul sau invers proportionalul zambetelor cu lacrimile.

Dragostea e una singura si definitia ei nu exista decat in cel ce o simte ,dar pana si acela nu stie sa o spuna,daramite sa o mai si exprime.

Si acum de ce Midnight Lady…

…pentru ca de la EL pana in prezent asta am fost in viata barbatilor mei ,si tot ce mi-am dorit a fost sa fiu doar a unuia singur.

Nu-mi scrieti…nu-mi lasati comenturi…uitati-ma,eu v-am uitat pe voi toti!

No comments:

Post a Comment